torsdag 7 april 2011

Lurade!

Beklagar den dåliga uppdateringen. Jag har nämligen varit incheckad på hotell SÖS. I tisdags kväll hittade jag på ett nytt skrämselljud. Det skrämde upp mamma och pappa så till den milda grad att de ringde sjukvårdsupplysningen. Och när jag fick köra mitt nya ljud för tanten i telefon så blev hon också rädd och vi fick åka taxi till akuten. Där fortsatte jag att skrämma både sjuksystrar och läkare. Man kan säga att jag lyckades bra med mitt bus eftersom mamma och jag fick bo kvar över natten för observation på det här trevliga hotellet. Men efter 3 olika röntgen och undersökningar så blev jag avslöjad och de fattade att jag inte hade något i halsen utan att jag bara lurades!


Eftersom mamma är livrädd för små föremål i kombination med mig så har jag nu fått världens största legobitar som tyvärr är helt omöjliga att få in i munnen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar