lördag 12 februari 2011

Dyket med stort D


Efter att jag hållt pappa vaken hela natten var det dags att börja planera lite inför min kommande skidresa. När pappa såg mammas packlista åkte han genast och köpte en takbox - modell stor. Så nu har mamma 580 liter extra att packa smink, kläder och skor i! Efter det så var det veckans höjdpunkt - babysim. Idag gjorde jag dyket med stort D. Instruktören gav mig beröm för mitt fina bensprattel. Jag har känt mig som Alshammar hela dagen efter det!


Sen tog jag en långlunch med min kompis Cissi. Vi lattjade som vanligt, och Sophie (giraffen) var såklart med också.

Efter det fick vi oväntat besök - Johan och Viggo hälsade på. Det tyckte jag var roligt! Viggo är min lekkompis (lägger upp bild senare), hans pappa säger att vi ska gifta oss. Pappa är lite orolig för alla dessa killar som flörtar med mig...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar