tisdag 1 februari 2011

En dag i Djursholm hos Axeline



Idag har vi varit i Djursholm och besökt min nya kompis Axeline och hennes mamma Jessica! Med min finaste jacka på så började vi vår färd mot Djursholm. Det var första gången som jag och mamma var ensamma på biltur och det var sådär. Mamma valde att köra i rusningstrafik både dit och hem. Lika bra att välja det värsta första gången resonerade hon. Jag var inte på mitt bästa humör så mamma fick sjunga krokodilsången på repeat också. Jag hade det iallafall bra där bak i bilen! 

Finaste Axeline kommer bli en bra lekkompis! Det känner jag på mig. Vi lånar redan kläder av varandra precis som bästisar gör.

Axelines mamma Jessica 
 

Jag härjade med mamma under lunchen! Hon behöver inte äta så mycket hela tiden
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar