måndag 27 juni 2011

Babblarna

Jag har fått ett stort intresse för datorer (undrar om man verkligen säger "datorer" 2011, möjligt att det är fel isånafall är det min mamma som har skulden till ett ålderdomligt språk här i bloggen. Pinsamt). Oavsett vad så är det roligt att knappra på tangenterna och alla tror att om man sätter datorn på köksbordet så når jag inte. HA! Trodde ni! Jag är nämligen exakt 78,5 cm och när jag står på tå så når även jag saker som ligger på bordet. Det gäller bara att smyga dit när ingen ser...  

Här ser ni att jag når! Och när jag får min lilla stund med tekniken så är det mina favoriter babblarnas musikvideo som åker igång och som jag dansar till. Till mina yngre läsare - missa för allt i världen inte Babblarna! http://www.babblarna.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar