söndag 26 juni 2011

Midsommar

Bara för att jag varit lite dålig på att blogga betyder det inte att inget har hänt. Tvärtom! Vi kickstartade helgen med en tiomånaderskontroll på BVC - jag klarade den med bravur! Fick möjlighet att briljera med min senaste konst att klappa händerna på kommando. Mycket stolt pappa som gick därifrån. Det var roligt att jag fick visa BVC för pappa också.
Sen åkte vi till Vivesta för traditionenligt midsommarfirande. 

Det bästa av allt - dom hade en fiskdamm med presenter.

Fiskdammen resulterade i att jag nu har fått min allra första handväska. TACK bästa tant Nina!

Fick också en ny storkompis - Åsa! Vi hängde en hel del
Min kompis Viggo var med också. Hans mamma gjorde våra fina blomsterkransar (mamma säger att det är en himla tur att vi har en duktig florist i vårt umgänge så att det blir någon ordning på dekorationerna!)

Tyvärr har jag nu dragit på mig en förkylning som gjorde att jag inte kunde åka och gratta min fina storkompis Jocke... Fick vara hemma och kurera mig hela lördagen. Trist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar