tisdag 27 september 2011

Bloggassistenten slarvar!

Hej på er! Sorry att bloggen inte uppdateras oftare, men som jag sagt innan är jag inte helt nöjd med min nyanställda assistent. Men tillbaka till det viktigaste, min hink är tillbaka!!! Den hittades ett kort stycke från lekplatsen där den försvann. Dock är den inte i helt felfritt skick längre, men den är tillbaka iaf. SKÖNT!

Det har varit en händelserik helg där jag bland annat var på inflyttningsfest hos mina kompisar Johan och Elin. Vi kom lite tidigt så jag passade på att hjälpa till att rodda allt. Här ser ni mig styra upp bubbelhinken, blev rätt bra faktiskt. Jag och mamma gick hem lite tidigare för att kunna ladda ordentligt inför det roliga mötet med mammas moster Rosmarie. Vi träffade också mina kompisar Linn och Andreas, jag gillar verkligen dem.

Här ser ni kvällens out-fit!

Inte nog med att min asssistent är dålig på att sköta bloggen, han har slarvat bort min mössa också.  Jag var tvungen att ta hans när vi gick och handlade.. Tyckte att det var lite festligt till en början men som ni ser på bilden nedan så gick den känslan över rätt fort..



Jag och min kompis Elias lekte lite i söndags, mycket trevligt!

Lattjade lite på baksidan i mina nya galonbyxor idag. upptäckte att jag har en fallenhet för att sparka boll, detta tyckte min assistent var väldigt kul vilket betydde att jag var helt slut efter en stund. Men kul var det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar