torsdag 29 september 2011

Full Fart!

Hallå! Jag och Pappa försöker hinna med så mycket som möjligt så de inlägg jag gör blir info-tunga. Igår var vi på öppna förskolan och härjade. Jag försöker säga Amanda och springer och ropar det hela tiden. Pappa hävdar bestämt att jag lyckats ett par gånger men jag är inte så säker. Ovan ser ni mig med mitt favvo-instrument. Det finns även en film att beställa för er som är sugna.

Det enda som är negativt med förskolan är att det är så himla dålig täckning där inne.. Fick knappt något gjort alls under tiden vi var där.

Eftersom Pappa och Farfar är så snåla och inte köper någon båt till mig så lekte jag massor med den här istället.

Idag var vi och lekte och tittade på mycket exotiska djur, exempelvis kaniner, i min nya favvo-park, Bleckis!




Sen råkade jag nog göra bort mig lite.. Pappa säger att min månadspeng är indragen nämligen. Det som hände var att grisen ni ser på bilden dök upp och jag kunde inte hålla mig utan skrek Pappa... Ni ser ju själva hur lika de är, jag blev väldigt förvånad när Pappa faktiskt stod bakom mig.


Vi kikade på får också.. Imorgon säger Pappa att det är på tiden att vi kommer ifrån förorten lite. Jag har hört saker som badhus, bättre lunch och shopping. Låter Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar