fredag 13 maj 2011

Baby Revolution

Den här jobbiga fotokursen har iallafall resulterat i något skoj - jag har fått nya roliga kompisar! Det här är min nya kompis Alva.

...och det här är min andra nya kompis Märtha och hennes mamma Erika! Idag har vi varit på Baby Revolution på Kungsholmen - vilket skönt ställe! Babyshop, babycafé och en skojig lekhörna. Efter vårt besök där var jag helt slut och slocknade 2 timmar i vagnen.... zzzzz. (bilderna är inte tagna på Baby Revolution, utan på vårt lilla "mellis-stopp" i Västermalmsgallerian)

Fick en ny mössa. Gillar den skarpt - har haft den på mig inomhus hela kvällen.

... men så fick jag en potta också. Vände och vred på den men kan inte förstå hur jag ska leka med den. Märklig sak. Men mamma har berättat att den ska användas när jag är 18 månader. och det är ju en evighet tills dess! Phu!
PS.  jag kissade ner pappa ikväll - YAY !

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig dag igår! Imorse väcktes man kl 6 av sin lilla tjej. Bara att pallra sig upp.

    SvaraRadera