fredag 20 maj 2011

Aramis, Cecilia, Baby Revolution, Leo & Kellie - fullspäckade dagar!

Mamma och jag har verkligen haft fullt upp den här veckan, så jag beklagar dålig uppdatering av bloggen! I tisdags var söte Aramis här och lekte http://towis.blogspot.com/2011/05/mammagruppen-krymper.html

På onsdagen var det fotokurs igen (det tar ju sin tid...) och igår hade vi en lunchdate med Agnes mamma Cecilia. Tyvärr så kunde inte Agnes vara med men hon hade spelat in ett meddelande till mig på en liten hund som jag fick. (Agnes! Vi ses snart för en fika :-)

På eftermiddagen mötte vi upp mina smålandskompisar Leo och Kellie. Vi härjade fritt på Baby Revolution!

Den här fåtöljen är min favvo på Baby Revolution! (notera mina nya jeans, supersnygga men 4 km för långa. Nog för att jag är en lång tjej, men hallå !!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar