lördag 28 maj 2011

Daizy, Nina och citronen...

Igår kväll var min kompis Daizy här och hälsade på! Vi är polare nu, jag var lite rädd för henne i början men nu har jag insett att vi har mycket gemensamt. Vi gillar att bestämma hemma, busa, krypa under bordet, föra liv och äta småsmulor från golvet bl.a. Det roligaste med Daizy är när hon pussar på mina händer - då kiknar jag av skratt !! Jag önskar att Daizy kommer och hälsar på mig lite oftare



Mamma brukar klaga när jag väcker henne mitt i natten, men inatt så steg hon upp 04.00 på eget initiativ... Mysko. Hon skulle på rea och fylla på min garderob. Vansinne säger pappa! Men men, lyckliga jag iallafall som vaknade och hittade Nina vid min sida. Bästa fina, tjocka Nina! Hon och jag har hängt hela dagen och jag har verkligen, verkligen haft roligt!
(Tjock är hon för att hon bär på en liten överaskning i magen, jag väntar med spänning...)

En annan sak som hände igår är att jag fick smaka på en ny frukt - citron! Såg käck ut, men det var inget vidare alls... Jag varnar er för denna hemska gula - Håll er från den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar