tisdag 19 juli 2011

Besök på fonden och picknick


Hunnit med mycket idag! Har varit hos pappa på fonden en stund. Tog sönder lite viktiga papper. Pappa ägnade sen sin eftermiddag åt att tejpa samman dessa. Tur han fick något att göra.

Sen blev det födelsedagspicknick för Johan tillsammans med Nina & Micke. Roligast av allt var ju såklart att Daizy, min favorithund (efter Pompe såklart), var med. Hon fick en kram av mig idag.

Men även mina kompisar Viggo och Nova var där! Yes! Tycker så mycket om Nova att jag gav henne en kram också! Varit generös med kramarna idag minsann.

Som om inte detta var nog har jag fått ett brev idag! Så här står det:
"Till sjöstadsprinsessan. Hej - Vi har har en kartong som det nu mera står Till Sjöstadsprinsessan på. I denna finns det ett barbiehus och ett askungeslott - ett måste för en sjöstadsprinsessa. Hoppas du får mammas ok på att ta emot denna gåva från Galaprinsessan och Hockeyprinsessan på Ekerö"

Jag är MYCKET förväntansfull och lycklig och hoppas vi åker till Ekeröprinsessorna inom en mycket snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar