måndag 18 juli 2011

Helg i Borensberg

Har haft ännu en härlig helg i Borensberg! Det har varit mycket bus med pappa

Medans mamma vilat upp sig

Jag vinkar åt alla båtar och alla vinkar tillbaka till mig, har haft ett himla jobb med detta vinkande hela helgen...


Precis vid huset finns massa får. Riktigt spännnade att titta och lyssna på. De luktar dock inte så gott

Just nu så går jag hellre än kryper! Jag har fått upp farten kan man säga. Springer nästan!
Nu har jag ökat på ordförrådet lite också - jag kan säga mamma, pappa, hej, na (nalle), titta, där, gorgor (vet inte riktigt själv vad det betyder, pappa hävdar att det betyder körsbär) och sen säger jag "vov vov" när jag ser en hund!

Vi hann också med att träffa lite släktingar i söndags! Erling, Carl, Helena, Monica m.fl. och inte minst hunden Selma - hon var så lurvig och gosig att mysa med!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar