fredag 15 juli 2011

På besök hos frisören

Torsdagen startade med en lunch med söta Cissi! (bild från mammas bildarkiv). Fick också träffa de katter hon är plastmatte åt - spännande med katter. De var dock lite snabbare än mig....


 Sen drog vi till Gamla stan och till den bästa frisören av alla, Camilla, och hennes nyköpta salong. Påminner lite om en spansk bodega och kommer bli himla fin när hon är klar! Det är mammas konstaterande och jag kan iallafall säga att hon hade mitt favoritsnacks nektariner - så mig behöver ni inte krusa för ett återbesök :-)

Jag behövde inte klippas men Camilla konstaterade att mitt hår iallafall växt lite på vänstersidan. Alltid nåt! Mamma kunde man knappt känna igen efteråt. Lugg är inget jag någonsin hört talas om innan men tydligen gör det underverk på en annars trist frisyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar